fbpx

Specialist-IT

Напишіть нам: office@specialist-it.com.ua Або зателефонуйте: 067 519 31 64

“FREDO ДокМен” – це сервіс користувачам програм для автоматизації бізнесу, за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами. Тісна інтеграція сервісу FREDO ДокМен з програмами для автоматизації бізнесу дає змогу обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт і товарними накладними безпосередньо з програм без створення зовнішніх файлів.

Сервіс FREDO ДокМен дасть змогу заощадити час і кошти, уникнувши необхідності роздруковувати і видавати (надсилати поштою) паперові копії бухгалтерських документів своїм контрагентам.

Звертаємо увагу, обмін податковими документами здійснюється за допомогою сервісу FREDO Звіт.

 

Функціональні можливості

Сервіс FREDO ДокМен надає такі можливості:

  • створення документів за наявними шаблонами безпосередньо в сервісі “FREDO ДокМен”;
  • вивантаження рахунків, актів виконаних робіт, товарних накладних та інших документів з програм для автоматизації бізнесу в сервіс “FREDO ДокМен” натисканням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок (пряма інтеграція);
  • підписання, шифрування та надсилання документів контрагентам-користувачам, які використовують сервіс “FREDO ДокМен”, а також програми M.E.Doc, FlyDoc, Сота, за прямим з’єднанням або за поштовим з’єднанням через платформу ПТАХ, або засобами електронної пошти;
  • отримання від своїх контрагентів, які використовують сервіс “FREDO ДокМен” або програми M.E.Doc, FlyDoc, Сота, електронних документів;
  • завантаження з сервісу “FREDO ДокМен” у програми для автоматизації бізнесу рахунків, актів виконаних робіт, товарних накладних та інших документів натисненням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок (пряма інтеграція);
  • пакетна робота з документами;
  • робота з кваліфікованими електронними підписами (КЕП) усіх основних акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), зокрема і з безкоштовними КЕП від Державної Податкової Служби України;
  • наявність модулів “Довільне підписання” та “Універсальний документ” – можливість імпорту в програму файлів будь-якого формату для підписання КЕП і надсилання на довільні електронні адреси або підписання та шифрування файлів будь-якого формату і надсилання їх контрагентам, що використовують “FREDO ДокМен”, M.E.Doc, Сота, FlyDoc.

Переваги

  • надійність і впевненість у достовірності документа – документ шифрується і підписується ЕЦП;
  • контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах – відображення статусів проходження електронного документа в інтерфейсі сервісу;
  • економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур’єра, простір для архіву);
  • підвищення ефективності бізнес-процесів за рахунок скорочення часу на обмін документами;
  • можливість отримання єдиної інтегрованої системи для здачі звітності, адміністрування ПДВ та електронного обміну документами за наявності у користувача ліцензій на FREDO Звіт і на FREDO ДокМен.

Умови отримання

З 01.08.2020 р. додався новий пакет сервісів “FREDO” для юридичних осіб та для фізичних осіб – підприємців (ФОПів), що надають доступ одразу до сервісу здачі електронної звітності та адміністрування ПДВ (“FREDO Звіт”) та електронного документообігу (“FREDO ДокМен”).

Склад пакету сервісів “FREDO” для юридичних осіб:

  • доступ до онлайн-сервісу “FREDO Звіт” для юридичних осіб;
  • доступ до онлайн-сервісу “FREDO ДокМен”.

Склад пакета сервісів “FREDO” для ФОП:

  • доступ до онлайн-сервісу “FREDO Звіт” для ФОП на ССО;
  • доступ до онлайн-сервісу “FREDO ДокМен”.

Доступи до пакетів онлайн-сервісів “FREDO” на 12 місяців для юридичної особи або ФОП на ССО можуть оформлювати зареєстровані користувачі будь-яких ліцензійних продуктів для автоматизації бізнесу в разі відсутності у них договору ІТС ПРОФ.

Додаткові підключення доступів до пакетів онлайн-сервісів “FREDO” для юридичної особи або ФОП на сплаті ССО можуть оформлятися зареєстрованим користувачам будь-яких ліцензійних продуктів для автоматизації бізнесу, для яких оформлено основне підключення (договір ІТС ПРОФ, доступ до пакетів онлайн-сервісів “FREDO” на 12 місяців). Період підписки на додаткові підключення може бути – від 1 місяця до 12 місяців, але не більше періоду закінчення основного підключення.

Додаткові підключення доступу до онлайн-сервісів “FREDO Звіт” і “FREDO ДокМен” можуть оформлятися зареєстрованим користувачам будь-яких ліцензійних продуктів для автоматизації бізнесу незалежно від наявності/відсутності інших пакетів онлайн сервісів (ІТС, FREDO, Бухгалтерський) на термін від 1 до 12 місяців. Рекомендується синхронізувати терміни доступів до онлайн-сервісів “FREDO Звіт” і “FREDO ДокМен”, які оформлені на один реєстраційний номер програмного продукту.